söndag 25 mars 2012

Vitt...vitt i morse

Vaknade en timme för sent i morse, hade glömt att ställa om klockan. Solen sken och det var så gnistrande vackert i träden. Synd att jag inte tog en bild för snön smälte snabbt bort och det blev blött på vägarna.
Hade tänkt att få sitta i lugn och ro framför morgon TVn. Skulle åka och träna kl 10. Jag behövde visserligen inte stressa utan slappartiden blev en timme kortare.



Jag brukar se The Voice Sverige med ett halvt öga, tycker inte det har samma klass som Idol.
Kom på att jag måste kolla vem som vann i fredags. Jippiii jag blev jätteglad!!! :-)
Ulf Nilsson vann, jag tyckte han var så bra med sin egen låt. Let the Angels see me home.


Så här kommer länken.
http://www.tv4play.se/noje/the_voice_sverige?title=ulf_nilsson_i_let_the_angels_see_me_home&videoid=2173913&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Kram/Susanne

1 kommentar:

  1. Jag har inte sett The Voice en endaste gång faktiskt...mest för jag inte klarar av Carola tror jag. Men nu har jag lyssnat på Ulf Nilsson, tack vare dig.....och vilken kille, vilket leende och vilken låt. Tack!!

    Hoppas snön försvinner bort från er snart, vi har haft barmark rätt länge nu och det är så skönt.
    Kram Annelie

    SvaraRadera