söndag 29 april 2012

Snart 1:a maj, tänk vad tiden går fort. Det har varit en skön helg, trots att det tar på att vi förlorat vår granne. Det tar så mycket energi, jag kan bara inte fatta det.
Just nu har jag lite svårt att känna glädje.

Har stökat här hemma och vi har tömt hallen uppe för där ska panelen målas vit, även trappen ska bli i en ljus nyans. Gubben har valt att gå i pension i förväg 62 år, kommer nu äntligen att få tid att pyssla hemma. Jag tror att det blir bra för honom.

Har gjort min styrketräning och e-deklarerat idag. Så jag känner mej rätt nöjd.
Kan ju inte göra annat e-deklarera efter vår "flash mob" på stan i fredags.

Tyvärr hittar jag inte TV-klippet från TV4 Skellefteå i fredags. Hade tänkt lägga in det här.
Sorry!

Nu blir det Mästarnas Mästare på TV.




Ha det gott!

Kram/Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar